Dzisiaj jest: 27.5.2019, imieniny: Amandy, Jana, Juliana

Sprzęt rolniczy

Tematy związane z maszynami wykorzystywanymi w rolnictwie: ciągniki, kombajny, agregaty, brony itp.
Dodaj odpowiedź

Zakup ciągnika, maszyn rolniczych od jednego dealera.

rozpoczęty 3 miesiące temu przez Kret
2019-02-11 12:39 90%
Takiego wątku tu nie ma, więc może ktoś będzie mi w stanie doradzić. W najbliższym czasie będę kupował ciągnik oraz inne maszyny i chciałbym to zrobić u jednego sprzedawcy. Jak skutecznie rozmawiać z dealerem, chcę zbić cenę i nie dać się naciągać na koszty. Negocjacje, czy może wybór tańszego producenta?
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Małorolny
2019-02-25 15:53 71%
Oferty wielu dealerów są do siebie podobne, więc decydować może właśnie umiejętność negocjacji. Oni będą chcieli Cię skasować możliwie jak najdrożej.

Doświadczeń wielu nie mam, gdyż sprzętu nie wymieniam często. Jedno co u mnie działa to powiedzenie, że jak u nich nie otrzymam korzystnej oferty to u konkurencji dostanę to samo taniej. Do tej pory dwukrotnie ten schemat mnie nie zawiódł :-)
odpowiedziano 2 miesiące temu przez MICHu
2019-04-01 14:14 70%
O doświadczeniach z dealerami można pisać poematy, oferta jest zwykle zbliżona. W moim przypadku zawsze decydują jakieś dodatkowe plusy danego producenta: rozwiązania jakich konkurencja w swoim sprzęcie nie posiada.

Mogą to być usprawnione technologie w ładowaniu, sterowaniu, pracy. Idę tam, gdzie nowinki techniczne pokrywają się z możliwością negocjacji względem ceny. Nie znoszę wpychania mi na siłę sprzętu przestarzałego i to w całkowicie niekorzystnej cenie. Rolnicy z mojego terenu są już odporni na takich "SPRZEDAWCÓW" i chyba coraz większe grono dealerów orientuje się, że nie ma do czynienia z prostymi parobkami nieznającymi się na rzeczy :]
Negocjuj śmiało i idź tam, gdzie Cię obsłużą w sposób profesjonalny. Nie zawsze najtańsza oferta jest najlepsza, chyba, że mówimy o identycznych maszynach u obu dealerów.

 
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.